viernes, 15 de octubre de 2010

Les famoses boles xines!


Com a primera entrada us explicarem l'ús i les virtuds de les boles xines o boles vaginals. Les boles xines Smartballs són 2 boles de textura molt suau unides entre elles dissenyades per tonificar el sòl pèlvic i la musculatura vaginal, evitant així problemes com pèrdues d’orina (entre molts d’altres).
Estan totalment recomanades per ginecòlecs, llevadores i fisioterapeutes!!!
A part de terapèutiques també són estimulants, ja que a dins porten unes boletes que amb el moviment creen un efecte vibratori molt excitant...
Posa-te-les un parell de cops a la setmana durant uns 20 minuts mentre fas alguna activitat on et belluguis, i al cap de poc temps notaràs la millora! (si vols pots posar-te-les més dies a la setmana i portar-les més estona)
És important introduir les boles xines amb una mica de lubricant per evitar lesions.

Si vols aconseguir unes boles de confiança, d'un material hipoalergògen (elastomed), sense riscos d'acumular bactèries, podeu demanar-ne unes a la nostra pàgina web www.carmanyolasex.cat



Dintre de poc adjuntarem un vídeo amb tota la informació, la manera de posar-vos-les, etc.

1 comentario:

  1. Em sembla molt interessant això de les boles. Estic embarassada i em seria molt útil saber com em poden ajudar les boles pel post-part. El meu ginecòleg i la llevadora m'han dit que quan pareixi em quedarà tot molt dilatat... Valen per a mi, les boles?

    ResponderEliminar